mgr Potorska Alicja BarbaraUdział w konferencjach naukowych

mgr Potorska Alicja BarbaraUdział w konferencjach naukowych

  • 17.05.2014 - Ogólnopolska Studencka Konferencja Naukowa „Profilaktyka społeczna i (re) socjalizacja – utopia czy rzeczywistość” zorganizowanej przez Wyższą Szkołę Biznesu w Dąbrowie Górniczej- bierne uczestnictwo.
  • 22.05.2014 - I Ogólnopolska Interdyscyplinarna Konferencja Naukowa „Diagnoza i jej zastosowanie w kontekście jednostkowym i społecznym”, zorganizowana przez Wydział Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu - bierne uczestnictwo.
  • 23.05.2014 - Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Bieda. Edukacja wobec ekonomii wykluczenia”, organizowana przez Wydział Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego- bierne uczestnictwo.
  • 26.05.2014 - Konferencja „Dziecko ofiara przestępstwa – interdyscyplinarne strategie pomocy”, organizowana przez stowarzyszenie Szansa i Fundację Dajemy Dzieciom Siłę w Głogowie- bierne uczestnictwo.
  • 29-30.05.2014 - I Ogólnopolska Interdyscyplinarna Konferencja Naukowa „Utrata i żałoba – teoria i praktyka”, organizowana przez Koło Naukowe „Meritum”, Koło Naukowe Psychologii Humanistycznej i Fundację „Szansa” z Katowic- bierne uczestnictwo.
  • 08-09.04.2015 - I Seminarium Metodologiczne „Jakość w badaniach pedagogicznych”, organizowane przez Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.
  • 17-19.09.2015 - Sympozjum: Diagnostyka Pedagogiczna w Wychowaniu i Profilaktyce, podczas XXI Ogólnopolskiej Konferencji Diagnostyki Edukacyjnej organizowanej przez Polskie Towarzystwo Diagnostyki Edukacyjnej, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli w Bydgoszczy i Okręgową Komisję Egzaminacyjną w Krakowie. Wystąpienie pt: „Przegląd narzędzi do badania kontekstu rozwoju dzieci do lat 3”.
  • 20-21.11.2015 - Dwudniowe Seminarium Naukowe „Koncepcja nauczania rozwijającego wg teorii L. S. Wygotskiego we wczesnej edukacji dziecka – podsumowanie projektu Akademickie Centrum Kreatywności”, organizator: Akademickie Centrum Kreatywności, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego- bierne uczestnictwo.
  • 17.12.2015 - Seminarium dla nauczycieli - wychowawców - pedagogów szkół podstawowych inicjujące Program wsparcia dla bydgoskich szkół podstawowych z dzielnic zagrożonych wykluczeniem społecznym „Od Nowa”, organizowanym przez Katedrę Pedagogiki Opiekuńczej i Profilaktyki Społecznej Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, Wydział Edukacji i Sportu Urzędu Miasta Bydgoszczy i Miejski Ośrodek Edukacji Nauczycieli- bierne uczestnictwo.
  • 09-12.05.2016 Międzynarodowe Seminarium International Week HES – SO. Collective Action in Social Work: Examples and Trends, organizowane przez Haute Ecole de Travail Social Hochschule fur Soziale Arbeit. Współprowadzenie warsztatu z dr Wiolettą Junik z Katedry Pedagogiki Opiekuńczej i Profilaktyki Społecznej UKW pt: Méthode de project dans le travail social. Mode de surmonter l’exclusion sociale au moyen de la méthode de project.
  • 18-22.05.2016 - Międzynarodowe Seminarium: How to use the force within use w ramach: międzynarodowego projektu: Development of the empowerment of educators and beneficiaries in the field of youth at risk and social exclusion w ramach programu ERASMUS+, Partnerstwo Strategiczne, Grant Nr 2014-1-FR01-KA2026-008728,  organizowanym przez: Fundacja Amigo z Hiszpanii - czynne  uczestnictwo.
  • 15-17.02.2017 - Międzynarodowe Seminarium Członków Sieci Educ-Europe: COPILL MEETING. Praca nad założeniami teoretycznymi i metodologicznymi nowego międzynarodowego projektu: Empowering intercultural and transcultural skills of Social Educators and new EU youth w ramach program ERASMUS+, organizowane przez: Fundacja Amigo z Hiszpanii - czynne uczestnictwo.
  • 2-4.07.2018 - III Konferencja Psychologii Pozytywnej "20 lat psychologii pozytywnej - Co udało się zbudować przez ostatnie dwie dekady?". Organizowana przez Polskie Towarzystwo Psychologii Pozytywnej oraz Akademię Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Udział w sesji plakatowej. Plakat "Jakość kontekstu rozwoju psychospołecznego tworzonego dzieciom pomiędzy 2 a 3 rokiem życia w środowiskach wybranych placówek wczesnej opieki i edukacji - raport z badań".
  • 17.10.2018 - Ogólnopolska Konferencja Naukowa Sytuacje Stresowe w Przestrzeniach Życiowych Dziecka. Organizowana przez Zakład Edukacji Dziecka na Wydziale Studiów Edukacyjnych UAM w Poznaniu. Wystąpienie: "Diagnoza warunków rozwoju psychospołecznego tworzonych dzieciom w wieku 2-3 lat w placówkach wczesnej opieki i edukacji - zagrożenia i dobre praktyki"