Komunikat dotyczący pracy administracji i obsługi Komunikat dotyczący pracy administracji i obsługi

Komunikat dotyczący pracy administracji i obsługi

Zgodnie z § 4 ust. 3 Zarządzenia Nr 48/2019/2020 Rektora UKW z dnia 11 marca 2020 r. w celu zapobiegania rozprzestrzenianiu się COVID-19 kierownik jednostki organizacyjnej może samodzielnie lub na wniosek pracownika zlecić wykonywanie pracy zdalnej maksymalnie do dnia 27 marca 2020 r.

Kierownik jednostki organizacyjnej uzgadnia z pracownikiem zakres i czas trwania pracy zdalnej.

Kierownik jednostki organizacyjnej uzgadnia pracę zdalną podległych pracowników w porozumieniu z bezpośrednim przełożonym (np. Kierownik Działu Zamówień Publicznych uzgadnia z Kanclerzem) oraz przekazuje mu harmonogram dyżurów.

Na podstawie skanów pism Rektor podejmuje ostateczną decyzję i przekazuje informację do Działu Kadr w celu poinformowania wnioskodawców o zgodzie na wykonywanie pracy zdalnej, zgodnie z art. 3 Ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.