Deklaracja dostępności aplikacji mobilnej Giermek - Android
Deklaracja dostępności
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej aplikacji mobilnej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy aplikacji Giermek w sklepie Google Play.
Data publikacji aplikacji mobilnej: .
Data ostatniej istotnej aktualizacji: .
Stan dostępności cyfrowej
Ta aplikacja mobilna jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data publikacji aplikacji mobilnej:
- Data pierwszej publikacji deklaracji:
Deklarację sporządzono na podstawie raportu oceny dostępności cyfrowej przygotowanego przez wykonawcę aplikacji – firmę T2T System sp. z o.o., zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumencie Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.1 na poziomie AA, Raport dostępności aplikecji Giermek dla systemu Android PDF 119 KB
Skróty klawiaturowe
- W aplikacji nie zastosowano specjalnych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością aplikacji prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Jakub Żubkowski, adres e-mail: zubkowski.jakub@ukw.edu.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 52 346 11 75. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego
Jednostki w budynku: Wydział Pedagogiczny Dział Finansowy Dział Księgowości Dział Płac Dział Administracyjno-Gospodarczy Dział ds. Osób z Niepełnosprawnościami.
Dojazd do budynku (otoczenie): W pobliżu przystanek autobusowy UKW.
Miejsca parkingowe: Wokół budynku, w tym 1 stanowisko dla osób niepełnosprawnych.
Wstęp dla psa przewodnika: Tak.
Informacja na temat rozkładu pomieszczeń: Brak.
Opis wejścia do budynku: Wejście główne ze schodami (bardzo wysokie) z drzwiami podwójnymi i przeszklonymi. Dla osób niepełnosprawnych dostępne jest wejście z boku budynku (od budynku F) za pomocą platformy pionowej.
Opis wnętrza budynku: Budynek 3 kondygnacyjny w kształcie kwadratu z małym atrium. Platforma pionowa obsługuje wszystkie kondygnacje. Wejście do atrium po schodkach.
Portiernia (z położeniem): Na parterze z szatnią przy wejściu głównym.
Telefon do portierni: 52 341 93 53.
Pomoc w budynku: Portier pod telefonem.
Toalety w budynku : Toalety na parterze oraz piętrze. Na parterze wc dla osób niepełnosprawnych.
Procedury w budynku: Brak.
Dodatkowe dostosowania w budynku: Schodołaz w podziemiu.
Udogodnienia dla osób z dysfunkcją narządu słuchu i mowy: Usługa tłumacza języka migowego online (migam.org) w Dziale ds. Osób z Niepełnosprawnościami (podziemie).
Udogodnienia dla osób z dysfunkcją narządu wzroku: Totupoint przy wejściu głównym.
Ewakuacja: Drożne wyjścia ewakuacyjne, informacje o kierunkach i drogach ewakuacyjnych w formie wizualnej oraz piktogramów, obecne schodowe wózki ewakuacyjne, wyznaczone punkty zbiórki, obecna instrukcja bezpieczeństwa pożarowego, pracownicy przeszkoleni w zakresie ewakuacji.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
-
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej aplikacji mobilnej "Giermek" zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do aplikacji "Giermek" na system Android (wersja 5.0 i nowsze) i Apple iOS (wersja 10.0 i nowsze).